Jump to content

Indy1987

Members
  • Content Count

    850
  • Joined

  • Last visited

Everything posted by Indy1987

  1. I don't disagree man. All I was saying is another school is not luring kids away from us by sayin our fans are mean. Those coaches are pointing out our poor shooting, half court offense confusion, player development, no tournament appearances, etc... And 50 in the NET sounds high to get back on topic. 🤔🤔🤔 Go Hoosiers!!!
  2. Other schools don't need our fanbase to scare recruits. All they need is game film over the last 3+ seasons. Go Hoosiers!!!
  3. Yep. If you finish that bad ya might as well rip off the bandaid and start again. Ya can't get way worse in year 4 when you have done zip the first 3. Recruiting will be cold as ice if things don't turn around. Go Hoosiers!!!
  4. Different players. Same results. Go Hoosiers!!!
  5. We gonna break that 44 we put up against Texas? Go Hoosiers!!!
  6. And recruits... OMG we may never get another when they read this. Go Hoosiers!!!
  7. Hard to see a ticket to the dance in our future right now. Go Hoosiers!!!
  8. At this rate the NIT gonna be loaded with Blue Bloods this year. Go Hoosiers!!!
  9. Sadly most of us knew this would be close. We just aren't a good team. Go Hoosiers!!!
  10. Minny's Johnson is on fire in OT. 3 3's. Go Hoosiers!!!
  11. OT. Wow Iowa with a terrible finish. Go Hoosiers!!!
  12. Minny and Iowa tied with 5.7 to go. Go Hoosiers!!!
  13. You plan and should expect injuries though. CAM has been hit every year with them. Yet he left 2 open scholarships to start the year. We don't need a 5 star at the end of the bench either. Is he afraid to gamble on a 3 star project? IDK but whatever he's doing now doesn't seem to be working. We just lost to a team that was 8-23 last year for goodness sakes. Go Hoosiers!!!
  14. "if things go horrifically bad at Texas, Indiana, Stanford, Georgia Tech or SMU, a coaching change could become a realistic possibility." https://www.cbssports.com/college-basketball/news/college-basketball-coaches-on-hot-seat-who-is-lacking-job-security-and-might-need-a-good-2020-21/ Go Hoosiers!!!
  15. Was Coach Allen in the locker room at halftime? Go Hoosiers!!!
  16. Right and being able to have Al and Joey back is the other reason we are supposed to overlook the poor recruiting class. SMH Go Hoosiers!!!
  17. Not a total disaster by any means but very disappointing nonetheless. CAM and the staff spent a lot of time, money and effort on 3 top targets and missed on all 3. That's not good no matter how you look at it. Go Hoosiers!!!
  18. Wow. I just saw this and I am floored. Heaven got a good one for sure. I don't even know what to say. 😥😥😥 RIP Ken/Milehiiu
  19. No way will I cheer for OSU. I think we are in a great spot either way for a NY6. Heck a Northwestern beat down of OSU could move us ahead of them. Anyway out of our hands at this point. Go Hoosiers!!!
  20. I never said he'd be starting did I? Sure Race is better but Brunk was our inside depth. What happens when Trayce or Race pick up 2 quick cheapy fouls early in the game(we've seen that happen before)? We either go small or leave them in and have them play less aggressive defense. Neither is good when you will face the talent the B1G has this year. Go Hoosiers!!!
  21. Another game would have been nice but a win over PU wouldn't have moved us up most likely. And an upset loss would have killed our New Year's day chances. At least we got several teams ahead of us to cheer against this weekend. I know I'm gonna be huge Northwestern fan this weekend. lol Go Hoosiers!!!
  22. Brunk out for the season will be bad news if true. Gonna be tough to win many games in the B1G without his body. CAM needs to rethink his whole open scholarships thing. We get bit by the injury bug every season and end up being down player(s). Go Hoosiers!!!
  23. North Vernon is north of Vernon though. Go Hoosiers!!!
×
×
  • Create New...